Waar kan ik mijn eerder ingeleverde opdrachten terugvinden?

In dit artikel wordt uitgelegd waar eerder ingeleverde opdrachten kunnen worden teruggevonden.

Opdrachten die je in Brightspace hebt ingeleverd, blijven beschikbaar om op een later moment terug te kijken.

1. Navigeer naar Course Tools in de navigatiebar van je cursus.
  2. Klik op Assignments. Je landt op de Assignments homepage.
  • Klik op View History. Je landt op de Submission History pagina.

Op de Submission History pagina vind je alle opdrachten die je voor een cursus hebt ingeleverd.

1. Klik onder Assignment op het pijltje om de lijst met alle opdrachten te openen. Klik op de opdracht waarvoor je de submission(s) wilt terugzien.
  2. Klik op Apply. Het door jou ingeleverde bestand verschijnt/de door jou ingeleverde bestanden verschijnen onder Submission(s).
  1. Onder Assignment vind je alle opdrachten van een cursus geordend in categorieën.
  2. Onder Assignment Type vind je wat voor soort opdracht het betreft, bijvoorbeeld een individuele opdracht of een groepsopdracht.
  3. Onder Submission(s) vind je het bestand dat/de bestanden die je hebt ingeleverd voor de geselecteerde opdracht, inclusief de inleverdatum. Hiermee heb je altijd een bewijs wanneer je wat hebt ingeleverd.
Vorige Artikel Hoe lever ik een video-opdracht in?
Volgende Artikel Hoe kan ik een ingeleverde opdracht opnieuw uploaden?