Onderwijslogistiek Support

Bevestigingsmail na inleveren opdracht niet verzonden

Aangepast op

Normaal gesproken ontvang je een e-mailbevestiging nadat je een opdracht hebt ingediend. Momenteel is dit echter niet altijd het geval. In dit artikel leggen we je uit hoe je alsnog kan controleren of je de opdracht op de juiste manier hebt ingeleverd. Tevens lichten we een workaround voor toekomstige inleverpogingen toe waarmee de bevestigingsmail wel verzonden wordt.

Controleren of de opdracht correct is ingeleverd

Wanneer je de opdracht hebt ingediend kun je zelf controleren of de inlevering op de juiste manier is verlopen.

  1. Klik boven in de navigatie balk op 'Course Tools'
  2. Klik op 'Assignments'
  3. Gevolgd door 'View History'
  1. Selecteer de gewenste opdracht en klik op 'Apply'
  2. Je ziet nu de ingeleverde poging(en)

Workaround bij toekomstige pogingen

Doorloop de volgende stappen om bij toekomstige pogingen een bevestigingsmail te ontvangen

  1. Klik boven in de navigatie balk op 'Course Tools'
  2. Klik op 'Assignments'
  3. Klik op de naam van de opdracht die je moet inleveren bv. 'Opdracht Week 1'.

Nu kom je in het scherm waar je de opdracht kun uploaden

  1. Selecteer het juiste bestand bij 'Add a File' of lever een video in middels de knop Insert Stuff.
  2. Klik vervolgens op 'Submit'.

Wanneer je deze stappen hebt doorlopen ontvang je wel een notificatie.

Mocht je toch nog vragen hebben neem dan contact op met [email protected]. of bel naar 088-0191020

Vorige Artikel Hoe lever ik een assignment in als ik een foutmelding krijg?
Volgende Artikel Hoe bekijk ik de beoordeling van een assignment?
Meer hulp nodig? Mail je vragen over Brightspace naar [email protected] of bel naar 088-0191020, doorkiesnummer 1. Bereikbaar op werkdagen tussen 9.00 en 17.00 uur.