Onderwijslogistiek Support

Support en ondersteuning bij de start van Brightspace

Aangepast op

Supportmaterialen

  • Bright, de AI support assistent (blauw icoontje rechtsonder in Brightspace) en online supportmaterialen voor studenten, docenten en beheerders
  • Eerste lijns en 2e lijns (Topdesk) support voor docenten
  • Support op locatie voor studenten en docenten
  • Trainingen voor docenten

Eerstelijns Support

  • Telefonisch: bereikbaar op werkdagen tussen 9.00 en 17.00 uur. Intern op 1020, extern via +31 88 019 1020, doorkiesnummer 1
  • Via Teams bellen naar Helpdesk FB Onderwijsapplicaties, dan kan Support meekijken op het scherm
  • E-mail: [email protected]
  • Topdesk: Gebruikers kunnen ook zelf een ticket aanmaken in Topdesk.

Support op locatie

Deventer (hoofdlocatie):

  • Centrale hal, Green Office (links naast de balie). Van dinsdag 27 augustus t/m vrijdag 13 september, op werkdagen van 9:00 tot 17:00 uur

Enschede (hoofdlocatie):

  • Centrale hal, IT Xpert Centre (links naast de hoofdingang). Van dinsdag 27 augustus t/m vrijdag 13 september, op werkdagen van 9:00 tot 17:00 uur

Apeldoorn (hoofdlocatie):

  • Balie op het Entresol. Op dinsdagen en donderdagen in week 1.1 en 1.2 (3, 5, 10, 12 september) van 10:00 tot 14:00 uur

SPS:

  • in week 1.1 en week 1.2 bij de SPS balie.
  • Enschede: Maandag 2 en 9 september van 16:00 tot 20:00 uur
  • Deventer: Dinsdag 3 en 10 september van 16:00 tot 20:00 uur
Vorige Artikel Welke ondersteuning kan ik krijgen bij Brightspace?
Volgende Artikel Hoe krijg ik toegang tot Brightspace?
Meer hulp nodig? Mail je vragen over Brightspace naar [email protected] of bel naar 088-0191020, doorkiesnummer 1. Bereikbaar op werkdagen tussen 9.00 en 17.00 uur.