Supportmaterialen
- Bright, de AI support assistent (blauw icoontje rechtsonder in Brightspace) en online supportmaterialen voor studenten, docenten en beheerders
- Eerste lijns en 2e lijns (Topdesk) support voor docenten
- Support op locatie voor studenten en docenten
- Trainingen voor docenten
Eerstelijns Support
- Telefonisch: bereikbaar op werkdagen tussen 9.00 en 17.00 uur. Intern op 1020, extern via +31 88 019 1020, doorkiesnummer 1
- Via Teams bellen naar Helpdesk FB Onderwijsapplicaties, dan kan Support meekijken op het scherm
- E-mail: [email protected]
- Topdesk: Gebruikers kunnen ook zelf een ticket aanmaken in Topdesk.
Support op locatie
Deventer (hoofdlocatie):
- Centrale hal, Green Office (links naast de balie). Van dinsdag 27 augustus t/m vrijdag 13 september, op werkdagen van 9:00 tot 17:00 uur
Enschede (hoofdlocatie):
- Centrale hal, IT Xpert Centre (links naast de hoofdingang). Van dinsdag 27 augustus t/m vrijdag 13 september, op werkdagen van 9:00 tot 17:00 uur
Apeldoorn (hoofdlocatie):
- Balie op het Entresol. Op dinsdagen en donderdagen in week 1.1 en 1.2 (3, 5, 10, 12 september) van 10:00 tot 14:00 uur
SPS:
- in week 1.1 en week 1.2 bij de SPS balie.
- Enschede: Maandag 2 en 9 september van 16:00 tot 20:00 uur
- Deventer: Dinsdag 3 en 10 september van 16:00 tot 20:00 uur