Onderwijslogistiek Support

Hoe pas ik instellingen in de Calendar aan?

Aangepast op

Je kunt de instellingen van de Calendar aanpassen aan je persoonlijke voorkeuren

  1. Ga naar Course Admin
  2. Click Calendar
  • Klik op Settings.
  1. Je kunt de instellingen aanpassen bij Calendar Options:
    • Bij Core Hours kun je de tijdsbestekken kiezen die in je calendar worden weergegeven. Selecteer Show Weekends als je ook zaterdag en zondag wil weergeven.
  2. Je kunt de instellingen voor taken aanpassen bij Tasks Options:
    • Bij Completed Tasks kun je kiezen hoe voltooide taken worden weergegeven. 
    • Bij Upcoming Tasks Default Duration kunt je de gemiddelde duur van specifieke taken selecteren.
    • Selecteer Confirm before deleting tasks als je een waarschuwing wil ontvangen voordat je een taak verwijdert.
  3. Klik op Save.
Vorige Artikel De Calendar widget
Volgende Artikel Hoe kan ik de Calendar delen of printen?
Meer hulp nodig? Mail je vragen over Brightspace naar [email protected] of bel naar 088-0191020, doorkiesnummer 1. Bereikbaar op werkdagen tussen 9.00 en 17.00 uur.