Hoe krijgen studenten toegang tot mijn cursus?

Alle studenten van Saxion hebben automatisch toegang tot Brightspace. Er wordt gewerkt aan een koppeling met Bison voor het automatisch inschrijven in Brightspace. Voorlopig worden studenten handmatig toegevoegd aan een cursus.

• Als je een student niet ziet in je cursus in Brightspace, of als een student aangeeft geen toegang te hebben, kun je contact opnemen met de Brightspace-beheerder van je academie.
Vorige Artikel Hoe voeg ik collega's toe en ken ik rollen toe aan collega's in mijn cursus en hoe verwijder ik gebruikers uit mijn cursus?
Volgende Artikel Hoe werken rollen in Brightspace?