Onderwijslogistiek Support

Hulpbronnen Wooclap

Aangepast op

Wanneer je geen directe vraag voor support hebt, maar wel graag wat op weg wordt geholpen met Wooclap, zijn er verschillende hulpbronnen beschikbaar.

1. Hulpbronnen vanuit Wooclap

  • De Wooclap blog (in het Engels of Frans)
    Op deze blog vindt je alle artikelen over onderwijsinnovatie.
  • De nieuwsbrief (in het Engels)
    Ontdek één keer per maand de nieuwe functies van het platform door je te abonneren op de maandelijkse nieuwsbrief.
  • Wooclap open training sessies
    Doe mee aan de open trainingen onder leiding van het Wooclap-team op belangrijke momenten in het jaar.

2. Belangrijkste hulpbronnen om op te starten

  • Hoe maak je een les van A tot Z met Wooclap?
    Lees deze blog post hier
  • 25 ijsbrekers voor meer interactieve lessen
    Lees deze blog post hier

3. Wooclap lesgidsen

Een korte handleiding voor Wooclap (In het Engels)

Gids voor face-to-face lesgeven

4. Wooclap en jouw werktools

Wooclap integreert met jouw video conferencing tools om de afstandsonderwijs ervaring te vereenvoudigen.

Hier vindt je de tutorial voor Microsoft Teams.

Wooclap kan geïntegreerd worden in jouw presentatiemateriaal om het nog interactiever te maken!

Hier vindt je de tutorial voor PowerPoint

Wooclap integreert met Moodle, zodat je je inhoud kunt creëren vanuit jouw gebruikelijke werkruimte.

Hier vindt je de tutorial voor Moodle

Vorige Artikel Hoe log ik in bij Wooclap?
Volgende Artikel Quiz Wizard gebruikershandleiding
Meer hulp nodig? Mail je vragen over Brightspace naar [email protected] of bel naar 088-0191020, doorkiesnummer 1. Bereikbaar op werkdagen tussen 9.00 en 17.00 uur.