Onderwijslogistiek Support

Welke ondersteuning kan ik krijgen bij Brightspace?

Aangepast op

Support

Helpdesk supportteam

  • Stuur een mail naar [email protected].
  • Je kunt ook zelf een ticket aanmaken in Topdesk.
  • Zoeken op de term Brightspace in de zoekbalk van MijnSaxion levert veel gestelde vragen en antwoorden op.
  • Bel met de helpdesk op werkdagen tussen 9.00 en 17.00 uur. Intern op 1020, extern via +31 88 019 1020, doorkiesnummer 1.
  • Voor vragen over het gebruik en inrichting van je Brightspacecursus kun je terecht bij de projectleider van je academie. Klik hier voor een overzicht van de projectleiders.

Support site

  • Je bevindt je momenteel op de support site. Alle handleidingen zijn openbaar beschikbaar in zowel het Engels als het Nederlands.

Trainingen en materialen

On demand

  • Basistraining
    • Sinds de afronding van het implementatietraject vindt training periodiek plaats via de Saxion Academy. Je kunt je daar aanmelden voor een basistraining.

Zelfstudie in eigen tempo

  • Een zelfstudieomgeving in Brightspace, die je zelfstandig kunt doorlopen, bijvoorbeeld als voorbereiding op een training of als naslagwerk. Deze omgeving komt automatisch in jouw cursusoverzicht te staan.
  • Een videotraining die tijd- en plaatsonafhankelijk kan worden gevolgd. Deze video vind je in de zelfstudieomgeving of hier rechtstreeks.
  • De fysieke trainingen zijn actief ingestoken en bevatten ruimte voor oefening in jouw eigen ‘werkplaats’.

Academies

Projectleiders

Volgende Artikel Support en ondersteuning bij de start van Brightspace
Meer hulp nodig? Mail je vragen over Brightspace naar [email protected] of bel naar 088-0191020, doorkiesnummer 1. Bereikbaar op werkdagen tussen 9.00 en 17.00 uur.