Hoe maak ik nogmaals een Similarity Report?

Soms blijken de Similarity Reports die door de plagiaatcheck van Turnitin worden gegenereerd veel lager te zijn dan verwacht of wil je ervoor zorgen dat het met nieuwe bronnen wordt gecontroleerd nadat het werd ingediend.

In deze handleiding wordt uitgelegd hoe je een opnieuw een Similarity report van ingeleverde Turnitin opdrachten kan maken.

1. Open de ingeleverde opdracht in de betreffende cursus en klik op het percentage in de kolom van het Turnitin Similarity Report.
  1. Klik op het Filter and Settings icoon (lijkt op een trechter) aan de rechter kant van het scherm.
  2. Klik rechts onderaan het scherm op New Report

Het kan tot 15 minuten duren voordat een nieuw Similarity report is gegenereerd. Gedurende deze tijd zal de Similarity Report niet beschikbaar zijn.

Vorige Artikel Hoe activeer en gebruik ik Quick Submit voor een plagiaatcheck?
Volgende Artikel Hoe download ik een Similarity Report?