Hoe wordt een cursus aangemaakt in Brightspace?

Er wordt gewerkt aan een koppeling tussen Bison en Brightspace om automatisch cursussen aan te kunnen maken. Tot deze koppeling gereed is worden cursussen handmatig aangemaakt door Brightspace-support.

Docenten worden handmatig voor cursussen ingeschreven

Docenten worden handmatig ingeschreven in cursussen door Brightspace-support van de academie. In het artikel. Hoe werken rollen in Brightspace? lees je meer over rollen in Brightspace.

Cursus openstellen voor studenten

Een cursus in Brightspace is aangemaakt, is standaard actief. Als docent kun je dit niet zelf aanpassen.

Groepen aanmaken

Lees meer over het maken van groepen.

Studentinschrijvingen voor cursussen en groepen

Vorige Artikel Hoe preview ik mijn cursus als student?
Volgende Artikel Hoe worden studenten in- en uitgeschreven voor cursussen en groepen?