Onderwijslogistiek Support

Waar vind ik de chatbot en handleidingen voor support?

Aangepast op

Soms heb je een vraag over het gebruik van Brightspace en kun je het antwoord niet zo snel vinden.

  1. Vraag het aan Bright! de chatbot in Brightspace. De chatbot zoekt alleen in de handleidingen van Screensteps dus je krijgt altijd een antwoord dat past bij de Saxionsituatie. Klik hier voor een voorbeeldvraag en antwoord in de chatbot.
  2. Zoek zelf de handleiding in Screensteps, te benaderen via de Help - button in Brightspace.

Voorbeeld Chatbot Bright

Stel je vraag in de chatbot, bijvoorbeeld: Hoe vind ik de studenten die zijn ingeschreven in de cursus?

Er volgt dan een uitgebreid en stapsgewijs antwoord.

  1. Onderaan het antwoord vind je de link naar de handleiding in Screensteps waar je meer informatie kunt vinden.
  2. Ook zie je op welke bronnen  het antwoord is gebaseerd.

Handleidingen in Screensteps

Via de Help - button in Brightspace kom je direct in Screensteps terecht. Je kunt natuurlijk ook rechtstreeks naar screensteps.saxion.nl gaan.
In Screensteps vind je uitgebreide handleidingen passend bij verschillende thema's.

  1. Klik op 'Docenten - Nederlands' om alle handleidingen te vinden bij thema's die voor docenten relevant zijn.
  2. Je kunt ook een trefwoord invullen in de zoekbalk om te zoeken of er handleidingen in de database te vinden zijn bij jouw onderwerp.
Vorige Artikel Awards toevoegen of maken
Volgende Artikel Hoe maak ik een Assignment voor een video/audio inlevering?
Meer hulp nodig? Mail je vragen over Brightspace naar [email protected] of bel naar 088-0191020, doorkiesnummer 1. Bereikbaar op werkdagen tussen 9.00 en 17.00 uur.